Prima iubire nu se uită niciodată: citymenejerul Clujului, Gheorghe Șurubaru, a ciocănit trenurile în Gară cu discursuri citite de pe foaie

Citymenejerul Clujului ”smart”, Gheorghe Șurubaru, fost director al Regionalei Căi Ferate Cluj, a revenit zilele trecute la prima sa iubire, ciocănind trenurile în Gară cu discursuri citite de pe foaie, asta, când nu se holba la dansurile populare jucate printre trenuri.

Pus la patru ace, cu o mină inteligentă studiată, cu ochii privind undeva în sus, parcă peste rama ochelarilor săi de intelectual rasat, cu foaia între degetele muncite o viață în serviciul public, citymenejerul i-a întâmpinat în weekend, în Gara Cluj-Napoca, pe călătorii trenului Connecting Europe Express.

„Acest eveniment reprezintă o modalitate de conștientizare asupra nevoii de a folosi orice mijloc de transport alternativ la mașină - tren, transport în comun, bicicletă și trotinetă (pentru distanțe scurte) - în vederea reducerii emisiilor de carbon pentru un viitor prielnic unui trai sănătos, așa cum ni-l dorim la Cluj-Napoca prin investițiile în toate capitolele din dimensiunea verde”, a scris Șurubaru pe pagina sa de Facebook, unde, de obicei, doar dă share postărilor cu realizările electorale ale șefului său, primarul Emil Boc, cel care i-a oferit  jobul bine plătit de citymenejer, din care câștigă deja de 5 ani de zile circa 2000 de euro pe lună.

În fișa postului de citymenejer sunt incluse și: „monitorizarea reglementării circulației vehiculelor și pietonilor în Municipiul Cluj-Napoca, acordare avize necesare obținerii autorizațiilor de construire pentru construcții civile cu diverse destinații, urmărirea lucrărilor la rețele edilitare”; „coordonarea activității privind achizițiile publice în scopul realizării programelor de lucrări publice la nivelul Municipiului Cluj-Napoca”; „monitorizarea programului de lucrări pentru efectuarea la timp a lucrărilor de întreținere și reparații ale drumurilor și podurilor precum și consolidării de teren care afectează drumurile sau podurile din Municipiul Cluj-Napoca”.

Traficul și infrastructura rutieră sunt, așadar, în curtea lui Șurubaru. Însă, citymenejerul atât de bine administrează Clujului, încât a ajuns să ne recomande, prin intermediul unor evenimente derizorii, trenul și trotineta, chipurile, pentru ca să salvăm planeta, și nu pentru că în cele 5 mandate ale șefului său Clujul a devenit necirculabil cu mașina.

În loc să mustăcească discursuri sforăitoare în Gară, mai bine citymenejerul s-ar apuca de treaba pentru care este de 5 ani plătit. Mai avem încă în Cluj destule drumuri și poduri care necesită reparații capitale, cimitirele sunt praf, salubritatea în cartiere e pulbere ș.a.m.d.

Doar la jocuri populare și de popularitate suntem campioni în Cluj-Napoca. Cu infrastructura și serviciile publice stăm mai prost. Ura și la Gară!

Adauga comentariu