Cazuri de covid printre angajații Judecătoriei Cluj-Napoca. Conducerea a luat măsuri drastice pentru următoarele două săptămâni

Mai multe persoane angajate în cadrul departamentelor de Registratură și Arhivă din cadrul Judecătoriei Cluj-Napoca au fost confirmate cu SARS COV-2 în ultimele zile. Cei de la DSP Cluj au luat în evidență cazurile și le-au transmis o serie de recomandări celor de la Judecătorie. Astfel, în cursul zilei de astăzi s-a decis ca în următoarele săptămâni să fie suspendată activitatea cu publicul pentru aceste departamente.  

„Accesul la Registratură nu va fi permis în perioada amintită, urmând ca toate actele adresate instanţei să fie comunicate prin mijloacele de comunicare electronică (fax, email) sau prin poştă. Activitatea de studiu dosare la Arhiva Judecătoriei Cluj-Napoca va fi suspendată începând cu data de 25 octombrie până în data de 5 noiembrie. Judecătoria Cluj-Napoca depune eforturi în vederea luării tuturor măsurilor necesare pentru prevenirea răspândirii infecţiei cu SARS COV-2 în cadrul instituţiei, astfel încât activitatea de judecată să nu fie afectată”, arată cei de la Judecătoria Cluj-Napoca. 

Adauga comentariu